lördag 1 november 2008

Tröttsam dag

Textfärg
Sådär, barnen sitter o tittar på barnprogrammen, så huset e lugnt. Kan inte förstå hur de tre äldsta kan vara så jobbiga på helgerna.
Fick huset städat idag, men det e oredigt igen. Gubben har golvskivorna lagda på wc:n så nu kanske vi slipper sågspån överallt......
Då man bor i ett hus som har sågspån som isolering så får man stå ut med det.
Några maskiner tvätt har jag också hunnit med, och diskat ett par maskiner disk. Något måste man göra.
På måndag ska jag till rådgivningen med 1-åringen, på 1-årskontroll. Få se vad barnrådgivaren säger. Alltid lika nervöst. Lillen har haft problem med att gå upp i vikt så......

Men ha det bra :-) Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...