onsdag 19 november 2008

Trött uppdatering

Just nu e jag ensam hemma med barnen. Gubben e på bastukväll med jobbkompisarna. Ska bli intressant att se i vilket skick han e.........
Dottern hade vuxit bra o gått bra upp i vikt sedan i fjol. Dock ville inte fröken samarbeta då doktorn skulle kolla om hon kan gå på tå tex.........

Igår gick toalett-stolen sönder då gubben skulle lägga den på plats. Idag skulle vi fara o köpa en ny, men det fanns inte. Dom skulle beställa, o den skulle komma kanske nästa vecka. Kul.

Jag e trött. Sov dåligt inatt av tre orsaker:
Gubben jobbade natt
Det var storm
Katten sov i min fotända, och vägrade flytta sig

Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...